O autobús itinerante que está a percorrer diversas cidades españolas para promocionar a oferta turística de Áraba e o seu capital Vitoria-Gasteiz atópase estes días en Galicia, onde promoverá o territorio entre a cidadanía de Santiago de Compostela e A Coruña.
Nun comunicado, a Deputación informou este xoves que a iniciativa forma parte dunha campaña de promoción turística que, xunto co Concello de Vitoria-Gasteiz, está a desenvolver no mercado nacional.
Santiago de Compostela e A Coruña foron os lugares nos que o autobús tematizado realizou as súas primeiras paradas dentro dun percorrido que visitará tamén as cidades de Oviedo, Sevilla, Málaga, Cádiz, Madrid e Barcelona, cun programa que inclúe presentacións a axencias de viaxe e prensa local.
A deputada de Fomento do Emprego, Comercio e Turismo, Cristina González, mantivo en Santiago de Compostela varios actos con axencias e medios de comunicación galegos para promocionar Araba como destino turístico que incluíron a degustación de pintxos elaborados con produtos arabeses, doces, viño, txakoli e sidra.
“Estamos a dar a coñecer ao público final de Galicia nosa oferta de natureza, patrimonio e enogastronomía para seducirlles e que nos visiten, pero estamos a presentar tamén o destino a axencias de viaxes, operadores de turismo e medios de comunicación. O obxectivo é atraer persoas viaxeiras a Araba de face a Semana Santa, verán e o resto do ano”, manifestou González.
MERCADO NACIONAL
González subliñou que o mercado nacional é o “principal motor do turismo en Araba”, ao supor o 71% dos turistas que visitaron ao territorio durante o pasado ano. Por iso, as institucións pretenden “fidelizar a estes visitantes e atraer ao mesmo tempo a novos viaxeiros nacionais”.
O autobús é o elemento central da campaña e está vinilado con imaxes dalgúns dos principais recursos de Araba como a Catedral de Santa María, a muralla de Vitoria-Gasteiz, o Valle Salado, o Parque Natural de Gorbeia, Rioxa Arabesa, o Salto do Nervión, as vilas medievais, as praias de interior, a gastronomía e eventos como as festas da Virgen Blanca e o Festival de Jazz.
PUNTO DE INFORMACIÓN
O vehículo percorrerá diferentes cidades españolas para dar a coñecer a súa oferta de natureza, patrimonio e enogastronomía, así como o atractivo programa de eventos culturais e deportivos de Vitoria-Gasteiz e outras localidades arabesas.
O autobús permanece estacionado durante dous días en lugares estratéxicos do centro de cada cidade, a modo de “oficina de turismo itinerante” e fronte ao mesmo sitúase un punto de información ao público final con distintas propostas para promocionar á provincia arabesa.
As institucións realizan, de forma previa á presenza en cada cidade, unha campaña en redes sociais para informar o lugar e horario de estacionamento do autobús e punto de información turística. Así mesmo, incentivan e dinamizan a asistencia co sorteo de oito fins de semana para dúas persoas en Áraba.