A conselleira de Infraestruturas e Mobilidade da Xunta, Ethel Vázquez, asegurou que os problemas do transporte público por estrada entre as cidades de Ferrol e A Coruña débense, por unha banda, a que “non hai alternativa ferroviaria” e, por outra, á alta demanda que xeran as bonificacións autonómicas.
Sobre esta última cuestión, a conselleira puntualizou que por iso se incrementaron “de forma substancial” os servizos a través de reforzos: “Seguiremos instando ás concesionarias a que sigan reforzando servizos para ofrecer esa alternativa”.
Ditas manifestacións realizounas Vázquez na mañá deste luns a Ferrol, durante unha visita ás obras que se están realizando na zona do porto. “É fundamental que o Goberno de España se poña as pilas para avanzar neses servizos ferroviarios A Coruña e Ferrol“, manifestou a integrante do Goberno galego.
“É certo que coa anterior concesionaria a situación da conexión ferroviaria era a mesma que agora”, pero “a situación ante os prezos non eran os mesmos”, posto que agora “son moito máis económicos e moito máis accesibles”. Segundo Vázquez, “a gran diferenza do transporte público antes e de agora é que o billete do autobús ao usuario é moitísimo máis barato” e que, por iso, “capta máis usuarios”.
“E, por tanto, instaremos ás concesionarias para que sigan reforzando os servizos. A diferenza entre antes e agora é que o autobús é moito máis accesible, moito máis económico para os usuarios da Coruña e Ferrol”, detallou.