Aprobaba onte a Comisión Coruña Marítima bases estratéxicas desta trascendental obra de reforma do porto interior da Coruña. Unha aprobación que realizada coa abstención do BNG, que amosaba as súas dúbidas sobre as contradicións sobre a titularidade pública de todos os terreos e a venda para a construción de vivenda e o pago da débeda polo Porto exterior.
Pola súa parte o voceiro do PP, Miguel Lorenzo, quixo destacar que o único que se leva feito na fachada marítima nos últimos 20 anos, as obras de humanización da Marina e o Parrote (terreos portuarios que pasaron a uso público) foron realizados por gobernos do Partido Popular. Destacou que aí se puxeron dacordo todas as
”O paso dado no día de hoxe establecendo liñas mestra é importante que o deamos todas as administracións xuntas”, pois falamos dun “proxecto que vai transformar a cidade nos vindeiros 20-30 anos”. Xa a semana destacaba que “As bases de Coruña Marítima son bos puntos de partida para deseñar o desenvolvemento dos terreos portuarios”.
Con todo, dexou claro que “os terreos teñen que ser públicos, ofrecer máis infraestruturas e servizos ee compatibilizando os usos portuarios que se van manter”.
Quixo poñer de relevo “a importancia da participación da cidadanía”, e puxo en valor a Comisión dirixida polo BNG invitando a ducias de colectivos sociais e económicos. “Agora temos levar todas esas actas á Comisión Coruña Marítima”, lembrou.
Lorenzo lembrou a necesidade de reformular os vixentes convenios de 2004, unida a unha débeda do Porto de máis de 200 millóns de euros, que hai que solventar. “A ver cal vai ser a estación do estado, que pode facer o mesmo que fixo en Valencia condonando a débeda”.
Lorenzo dubidou da capacidade da alcaldesa Inés Rey pasa sacar adiante semellante proxecto, por ser unha rexedora de “grandes anuncios e poucas realidades”.