A conselleira do Mar, Rosa Quintana, e representantes da Asociación de Armadores de Cerco de Galicia (Acerga) presentaron, no mercado da praza de Lugo da Coruña, a xornada de degustación ‘Produto de proximidade, fresco e sostible’ para “promocionar os produtos de proximidade”.
Enmarcada na campaña ‘Ou cerco, un xeito de vida’ –iniciada no ano 2020– este evento ten o dobre obxectivo de “formar” e “informar” á poboación galega sobre a importancia da pesca sustentable e o valor nutricional do peixe.
Xunto á conselleira, ao acto asistiu, entre outros, o secretario de Acerga, Alberto Castro; o delegado da Xunta na Coruña, Gonzalo Trenor; o presidente da Autoridade Portuaria, Martín Fernández Prado; e o primeiro tenente de alcadesa de Concello da Coruña, Juan Ignacio Borrego.
Na súa intervención, Quintana destacou “a calidade e os beneficios do peixe capturado pola frota de cerco” e agradeceu o labor realizado por Acerga en defensa do traballo de “máis de 1.150 mariñeiros que van a bordo dos barcos todos os días”.
SUSTENTABLE E RESPONSABLE
Alberto Castro, pola súa banda, insistiu en que o cerco é “unha arte de pesca tradicional de proximidade, sustentable e responsable co medio ambiente”.
Respecto da campaña, Fernández Prado sinalou a importancia da “difusión e promoción do peixe” porque, segundo explicou “en España os datos de consumo están a baixar”.
Na presentación deste venres realizouse unha degustación de receitas elaboradas polo cociñeiro Miguel Mosteiro para animar aos consumidores a apostar por especies como o xurelo ou a caballa.