InicioECONOMÍADúas empresas xa solicitan construír dende Punta Langosteira compoñentes para eólicos mariños...

Dúas empresas xa solicitan construír dende Punta Langosteira compoñentes para eólicos mariños franceses e ingleses

Publicada o

Por europapress

Dúas empresas solicitaron construír no porto exterior da Coruña compoñentes de eólica mariña, segundo informou o presidente da Autoridade Portuaria da Coruña, Martín Fernández Prado, nunha comparecencia para facer balance de 2022 e avanzar as previsións do próximo ano.

Nela, adiantou que en próximas datas publicaranse as dúas primeiras solicitudes para instalar plantas de fabricación de pezas de eólica mariña para exportación a Francia e o Reino Unido. Ademais, indicou que só na menor das dúas fábricas planificadas estímase a creación de 400 postos de traballo.

Para o presidente da Autoridade Portuaria, todos os proxectos relacionados co ‘Green Port’ e as novas enerxías como o amoníaco verde e derivados do hidróxeno verde serán un motor de crecemento para o futuro. Tamén explicou que se seguirá avanzando no proxecto de autoconsumo do porto exterior para alcanzar o obxectivo de cero emisións de carbono en 2024 e impulsar o proceso de descarbonización industrial en toda a contorna do complexo portuario.

En canto ao balance de 2022, indicou que foi “un gran ano con fantásticos resultados de tráficos e económicos”. En particular, destacou a “marca” en cruceiros, cereais e graneis sólidos, así como o crecemento expoñencial da actividade en Langosteira, con previsión de finalizar o exercicio con 4,2 millóns de toneladas movidas, que representan unha cuarta parte dos 16 millóns rexistrados desde a posta en servizo en 2012.

Engadiu que en Langosteira se abren tamén “fantásticas expectativas a curto prazo vinculadas á fabricación e exportación de grandes pezas de eólica off-shore“. Como fito relevante de 2022, subliñou a construción da nova terminal de Repsol en Langosteira, onde en breve se iniciarán as probas do poliducto, coa previsión de abordar o próximo ano o traslado das descargas de petróleo. Tamén destacou o inicio das obras do acceso ferroviario.

PEIRAOS

No ámbito da relación porto-cidade, Fernández Prado destacou a apertura do porto á cidadanía, que comezou polo peirao de Transatlánticos e Batería e este ano culminou con Calvo Sotelo

Respecto da futura reurbanización dos peiraos, lamentou que o Concello da Coruña non concretase a súa proposta, pero mostrouse esperanzado en que en 2023 póidase asinar o convenio para Batería e Calvo Sotelo.

Respecto diso, avogou por un acordo no que “todos”, en referencia á cidadanía, as administracións, as empresas e a actividade económica da cidade, “saian gañando”. Por outra banda, emprazou a chegar primeiro a un acordo sobre Batería e Calvo Sotelo para logo abordar a situación dos peiraos de San Diego.

ÚLTIMAS

Pilar García Negro, Nova Escola Galega e ‘Aquí tamén se fala’ recollen o XV Premio Rosalía de Castro de Lingua

O coruñés Circo de Artesáns acolleu a entrega de galardóns do XV Premio Rosalía...

O Mundial 2030 na Coruña? o Concello e a Xunta piden implicación e o Dépor auséntase

O Concello da Coruña presentou este sábado cun acto no Palacio Municipal de María...

25 colectores incendiados noutra noite vandálica na Coruña

Os Bombeiros da Coruña tiveron que intervir nas últimas horas para apagar máis dunha...

Inés Rey: “Teñen a cidade secuestrada, tomada como refén por pretensións ilegais”

A alcaldesa da Coruña amosase contundente coa crise aberta no servizo de limpeza da...