InicioA CORUÑAUn bar da Coruña péchalle as portas a Ortega-Smith e envía un...

Un bar da Coruña péchalle as portas a Ortega-Smith e envía un comunicado asegurando que non acollerá actos políticos

Publicada o

Por europapress

O café que o vicepresidente de Vox, Javier Ortega Smith, tiña previsto, no marco dunha xornada electoral en Galicia, nun bar da Coruña do grupo O Sampaio Cervecerías foi finalmente anulado e o establecemento difundiu un comunicado no que asegura que non albergará “actos políticos” nin desta formación nin doutra.

Distintas contas ligadas a Vox –entre elas a de ‘Vox La Coruña Ciudad’– difundiron en redes sociais un cartel de Ortega Smith no que se anunciaba un encontro con veciños neste bar, aínda que dita parada non estaba na axenda pública convocada aos medios e fontes do partido consultadas por Europa Press subliñan que non era “un mitin nin un acto político como tal”.

O anuncio do café, que finalmente non tivo lugar nese local, provocou numerosas críticas en redes sociais e o bar emitiu un comunicado no que afirmaba que devandito acto non contara “nunca” coa súa aprobación e que “obviamente” non se celebraría. “Así como o de ningún outro partido”, apostilaba. “Só somos e seremos sempre o voso lugar para tomar unhas canas e gozar da gastronomía coa familia e os amigos”, engadía.

ORTEGA SMITH CENSURA OS “ATAQUES” A VOX

Pola súa banda, tras pasar pola Coruña, onde xunto con candidatos ao Congreso e ao Senado da formación mantivo un encontro co decano do Colexio de Avogados da Coruña, Augusto José Pérez-Cepeda, Ortega Smith participou nun paseo electoral en Santiago. Na capital galega aproveitou para cargar contra os “ataques” ao seu partido.

Así, identificou con “matonismo” accións como o “boicot” á lona de Madrid contra a lei do ‘si é si’, á vez que incidiu en que os “ataques” se producen en distintos puntos de España. “Como os estamos sufrindo aquí mesmo, en Galicia, ameazando aos locais onde nos iamos a reunir”.

Tras o seu paso pola Coruña e Santiago, Ortega Smith finalizará a xornada en Ribeira. Este xoves continuará cos actos da campaña electoral en Pontevedra.

ÚLTIMAS

Decretan emerxencia sanitaria en Cambre para contratar de forma urxente a limpeza en colexios

A alcaldesa de Cambre, María Pan Lesta, acaba de asinar un decreto co que...

Un estudo da UDC apela ao papel das novas tecnoloxías para garantir “transparencia” en catástrofes marítimas