Numerosas persoas presentaron denuncia ante a Policía Nacional por unha posible estafa na compra de billetes nunha axencia de viaxes da Coruña tras quedar sen voo porque realmente non constaba que houbese unha pasaxe. Fontes policiais consultadas por Europa Press sinalaron que houbo “bastantes denuncias desde a semana pasada” en relación a estes feitos e despois de que os afectados, xente que emigrou a España, chegase ao aeroporto e se atopase con que non existía un billete como tal para poder viaxar.
Mentres a axencia permanece pechada, desde a Asociación Galega de Axencias de Viaxes (Agavi), o seu presidente, Juan Antonio Rivadulla, en declaracións a Europa Press, instou aos afectados a presentar denuncia. En relación ao sucedido co establecemento, precisou que, segundo lle trasladaron, os propietarios terían tamén negocio de bar e locutorio. Xa sobre a venda dos billetes, asegurou que as axencias pequenas optan por facer a xestión a través dunha almacenista. A esta, explicou, fáiselle a reserva do billete “pero se non lle paga no prazo de entre 24 e 48 horas cancélase”, opción que non descartou que ocorrese neste caso.
E é que, respecto diso, insistiu en que a persoa pode recibir un papel coa reserva feita, pero se non está emitido o billete ocorre que ao chegar ao aeroporto non teña a pasaxe correspondente e véxase obrigado, en caso de quedar prazas no avión, a comprar outro a un prezo máis elevado. Desde a asociación que preside, ratificou que el mesmo está a facer xestións para porse en contacto cos propietarios da citada axencia, cuxo número de teléfono xa non atenden ao aparecer, ademais, como pechada temporalmente. Ás persoas afectadas, recoméndalles agora denunciar ao non cubrir casos deste tipo o aval que se esixe ás axencias de viaxes inscritas. Non entanto, lembra que as mesmas teñen que ter seguro de responsabilidade civil.