Un estudo do investigador do Centro de Investigación en Tecnoloxías Navais e Industriais (CITENI) José Miguel Mahía, no marco do seu doutoramento industrial na Universidade dá Coruña (UDC), identifica os combustibles con maior proxección para descarbonizar o sector naval: o metano, o metanol e o amoníaco obtidos a partir de hidróxeno verde.
Segundo traslada a institución académica, reducir o impacto ambiental do transporte marítimo, responsable do 3% das emisións globais de gases de efecto invernadoiro (GEI), é “un dos grandes retos da transición enerxética”.
“Para logralo, é clave substituír os combustibles fósiles actuais por alternativas sustentables que cumpran cos obxectivos marcados pola Organización Marítima Internacional (IMO) e a Unión Europea (UE)”, apunta a UDC.
Neste contexto, Mahía publicou na revista científica Fuels o artigo ‘Análise de viabilidade da nova xeración de combustibles no sector marítimo’, no que compara metano, metanol, amoníaco e hidróxeno verdes desde unha perspectiva técnica, económica e normativa.