O comercio local da Coruña porá en marcha do 1 ao 28 de decembro unha campaña informativa co obxectivo de “visibilizar os negocios de barrio, dar a coñecer as vantaxes de comprar neles e fomentar a compra de proximidade”.
Coa lema “Compra no comercio de barrio, compra con corazón”, esta iniciativa está organizada pola Federación de Unión de Comercios Coruñesa (FUCC), as 16 asociacións que a integran e o Concello da Coruña, co obxectivo de chegar a “máis de 200.000 coruñeses”.
Así o anunciaron os responsables a través dun comunicado no que explican que a partir do 15 de decembro repartiranse 15.000 bolsas de tea coa mensaxe ‘I love comercio de barrio’ aos clientes do pequeno comercio.
Ademais, a mensaxe da campaña difundirase a través dos medios de comunicación con accións que inclúen cuñas en varias emisoras locais, insercións publicitarias en prensa papel e dixital e con entrevistas de radio aos responsables das 16 entidades que forman parte da FUCC, para difundir “o importante labor que desempeñan as asociacións como axentes dinamizadores do comercio local”.