Máis de medio cento de persoas concentráronse na Coruña en contra do expediente de regulación de emprego (ERE) anunciado por Teleperformance España e que afecta a 310 traballadores, 38 no centro da Coruña. A empresa alega causas organizativas e produtivas.
Fixérono coreando proclamas como ‘ERE e despedimentos para os directivos’; ‘O noso sacrificio, o seu beneficio’ ou ‘Non ao ERE en Teleperformance’ durante unha protesta que coincidiu cun paro de 24 horas e na que os sindicatos cifraron o seguimento nun 74 por cento.
Segundo explicou a presidenta do comité de empresa, María Jesús Rei, a medida afecta a 38 traballadoras e traballadores do centro da Coruña, situado na rúa Newton. A eles súmanse, outros 158 de Ponferrada, 110 de Sevilla e catro en Madrid. “A empresa duplicou os seus ingresos e recentemente anunciou unha OPA sobre o grupo Majorel”, asegurou María Jesús Rei, quen rexeitou que existan motivos para o ERE. “Non nos achegan documentación que acredite causas produtivas e organizativas“, insistiu.
Fíxoo coincidindo cunha protesta que se celebrou ante a sede de Vodafone, na praza de Pontevedra, e no marco dunha xornada na que non descartaron convocar novas mobilizacións.
CAMPAÑAS
“Non vemos que sobre xente, non paramos de atender chamadas en ningún dos centros e nas campañas”, engadiu sobre as que realizan para Vodafone ou Netflix. No caso concreto da Coruña, precisou que, de acordo cos datos dos que dispoñen, 35 aos que afectaría o ERE son teleoperadores, un un coordinador e dous son formadores.
Desde o anuncio do expediente de regulación de emprego, abriuse un proceso negociador, iniciado o pasado 12 de setembro e que se prolongará ata principios de outubro. Os despedimentos materializaranse, de consumarse o ERE, a principios de novembro.
Desde o comité, indican que “este novo golpe á economía coruñesa “é maior se temos en conta que o persoal pasou de máis de 900 persoas ás 515 que están a traballar actualmente no centro da Grela”. Por iso, urxen medidas ás administracións para “frear a deslocalización dos servizos de atención á clientela”.