Presentáronse esta mañá no Pazo de Mariñán os últimos avances do Plan Director do Corredor Atlántico en Galicia. Responsables do Comisionado especial formado dende o Ministerio de Transportes y Movilidad Sostenible informaron, ante representantes do resto de administracións implicadas no Plan, das novidades relativas ás novas infraestruturas incluídas tanto na rede básica, cuxo horizonte temporal é 2030, como en a rede global, prevista para 2050.
O Plan Director do Corredor Atlántico en Galicia contempla investir 4.561 millóns de euros ata 2030 no seu desenvolvemento. Deste investimento, 3.059 millóns corresponden a accións incluídas pola Unión Europea no rede básica e 1.502 millóns corresponden a actuacións contempladas no rede global, pero o Goberno decidiu adiantalo a 2030.
Entre as accións máis relevantes está a conexión do porto exterior da Coruña, que en 2026 estará conectado en tren co porto interior, grazas aos máis de 5 km de túneles que están a ser executados, cun investimento de 352 millóns entre 2023 e 2027.
A remodelación e modernización da estación intermodal da Coruña (ata 20 millóns entre 2022 e 2026; 16 en incremento da seguridade operacional e 3 para investimento de apoio), así como as de Ourense, Lugo, Vigo e Santiago, tamén forman parte deste Plan.
O Plan contempla tamén melloras na conexión ferroviaria Vigo Guixar-Monforte-Covas; na conexión transfronteiriza Guillarei-Tui ou o eixo de Santiago-Ourense-A Gudiña, entre outros.
Ademais, levarase a cabo Investimentos nos principais aeroportos galegos e actuacións en infraestruturas viarias como a A-55, AC-11 (os 18 millóns da reforma anunciada da avenida de Alfonso Molina da Coruña) e AP-9.