O acusado de matar a un matrimonio nun accidente de tráfico o 24 de decembro de 2020 na avenida Finisterre, na Coruña, negou que fose a unha velocidade alta, fronte á versión de axentes da Policía Local e unha testemuña. “Eu non tiña présa”, aseverou este veciño de Paisoaco pero que se desprazaba ese día á cidade herculina. “Vin como unha sombra e choquei contra ela”, sentenciou ao declarar na última sesión do xuízo na Audiencia Provincial da Coruña e en relación a uns feitos polos que o seu avogado pide a libre absolución. Fiscalía solicita unha pena de cinco anos e seis meses de prisión, que a acusación particular eleva a 15 anos e seis meses.
En contraposición aos testemuños dos policías locais que emitiron un informe e unha testemuña que declarou este xoves, argumentou que “chovía moito”. “Facía unha noite mala”, insistiu para asegurar que, tras o choque, saltaron os airbags do seu coche e que non viu “nada máis”. “Estaba en shock”, recalcou para asegurar que non se achegou a auxiliar ao matrimonio porque como condutor profesional aprendera que se debe chamar aos servizos de emerxencia. Mentres, negou insultar ao fillo do matrimonio, que ía noutro coche detrás do accidentado. Pola contra, a testemuña do accidente indicou que si o fixo, que os escoitou cara ao fillo dos falecidos, do que manifestou que estaba “desesperado”. “Chamoume a atención a actitude desta persoa”, aseverou sobre o procesado, do que sostivo que culpaba ao matrimonio falecido do sinistro.
VELOCIDADE A 125 QUILÓMETROS
Tanto esta testemuña como os policías locais aseguraron que había pouco tráfico na zona, fronte ao exposto por familiares do acusado, que deu negativo en alcol e drogas. Os axentes situaron nuns 125 quilómetros por hora a velocidade á que ía o coche do home fronte á escasa velocidade do dos falecidos. “Foi un impacto moi violento”, resumiron en base ao informe que realizaron tras os feitos e ao insistir en que se trata dun tramo no que se debe ir a 50 quilómetros/hora. Tamén indicaron que non viron pegadas de freada. Outro perito cuestionou este informe en relación á velocidade á que ía o home imputado e atribuíu o sinistro a dúas “causas directas”: o “exceso de velocidade” deste e o que o condutor falecido “non respectase a preferencia de paso na intersección”.
OUTRAS TESTEMUÑAS
Segundo o escrito de Fiscalía, o acusado ía a unha velocidade de 124,99 quilómetros/hora nunha vía de 50 quilómetros/hora. Pola contra, a defensa sostén que a circulación no momento do sinistro “era lenta e en caravana nos dous sentidos”. Na mesma liña, durante a primeira sesión do xuízo, a parella do procesado e o fillo desta –quen viaxaban xuntos no momento dos feitos– expuxeron que ían “amodo” porque había “coches diante, detrás e nos dous carrís”. “Ninguén podía circular rápido porque iamos en caravana”, coincidiron.
Así mesmo, a muller recalcou que “estaba escuro e chovía moito”. “Nin sequera distinguín o vehículo porque non se vían nin as luces, foi imposible facer ningunha manobra, non puidemos nin frear”, indicou. En contraposición a esta exposición, un dos policías locais da patrulla de primeira intervención dixo que ao chegar ao lugar da colisión a circulación era “escasa e fluída”. En canto á actitude do procesado, destacou que se mostraba “bastante tranquilo para a situación”. De igual modo, un dos fillos da parella falecida, que viaxaba noutro coche xusto detrás do dos seus pais no momento do sinistro, tamén manifestou que tras o sucedido o acusado estaba “practicamente impasible”.
FEITOS
O Ministerio Público explica no seu escrito que o vehículo no que circulaba o matrimonio, que saía da cidade, quixo facer un cambio de sentido e foi arroiado polo turismo do procesado, no que ían como ocupantes a súa parella e o fillo menor dela. Como consecuencia da “violenta colisión” o condutor, de 68 anos, perdeu a vida horas despois do accidente e a súa esposa, de 67 anos, faleceu no acto. Por todo iso, Fiscalía solicita para o home unha pena de cinco anos e seis meses de prisión por dous delitos de homicidio por imprudencia grave, así como oito de privación do dereito a conducir vehículos a motor e ciclomotores. Pola súa banda, a acusación particular eleva a condena a 15 anos e seis meses de cárcere e a 24 de retirada de carné.