InicioECONOMÍAOs túneles de Sartego, Pedra do Couto, Montecelo e Campolongo, na AP-9,...

Os túneles de Sartego, Pedra do Couto, Montecelo e Campolongo, na AP-9, modernizaranse con maior vixiancia

Publicada o

Por europapress

O Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana (Mitma) adxudicou este martes por un orzamento de 27,5 millóns de euros o contrato de obras para a modernización de sete túneles da autovía AP-9 situados nas provincias da Coruña e Pontevedra.

En concreto, no tramo que comprende á cidade herculina con Ferrol modernizaranse os túneles de Sartego, Pedra do Couto, Montecelo e Campolongo, mentres que na provincia de Pontevedra, na área metropolitana de Vigo, actuarase sobre os túneles de Candeán, A Madroa e Teis.

Segundo informou o Mitma nun comunicado, aínda que na actualidade os túneles contan cunhas condicións de explotación favorables, é necesario levar a cabo esta actuación para “adecuar as súas instalacións” en liña co establecido no Real Decreto sobre requisitos mínimos de seguridade para túneles da rede transeuropea de estradas.

A intervención está incluída no Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia (PRTR), que contempla investir ata 357 millóns de euros dos fondos NextGeneration da Unión Europea (UE) para modernizar máis de 80 túneles e potenciar a protección da fauna e usuarios vulnerables na Rede de Estradas do Estado mediante actuacións distribuídas por toda a xeografía nacional.

ACTUACIÓNS DE MELLORA

Entre as actuacións, a través do contrato de obras adxudicado, promóvense melloras nas saídas de emerxencia, a sinalización, o balizamento, a iluminación, a ventilación, a instalación eléctrica, a protección antincendios, sistemas de vixilancia por circuíto pechado de televisión, a drenaxe de líquidos tóxicos e a xestión do tráfico.

Ademais, inclúese a implementación dos servidores e estacións de traballo necesarias para permitir o control a tempo real de todas as instalacións dos túneles, tanto das existentes que se manterán, como as de nova instalación, a través dun sistema de control centralizado.

Con iso, tal e como asegurou o Mitma, búscase optimizar o funcionamento das instalacións, detectar os elementos susceptibles de mellora e pór en marcha plans de actuación en caso de incidentes.

ÚLTIMAS

A información pública o estudo informativo dun ramal da liña ferroviaria de Coruña con Betanzos e Ferrol

O Ministerio de Transportes e Mobilidade Sostible vén de presentar a información pública o...

Coruña segue curando Senegal

Orgullo sente a veciñanza coruñesa cando ve novas coma esta. Ver como 15 voluntarios...

O estudantado coruñés berrou alto o “Valencia non estás soa”

Centos de estudantes das universidades coruñesa secundaron a convocatoria do Sindicato de Estudantes para...

As enfermeiras denuncian as consecuencias psicolóxicas da sobrecarga asistencial

O 60% pensaron deixar a profesión. --- --- --- Continúa aumentando a precariedade, e o...