InicioECONOMÍAPull&Bear renova a súa tenda de Marineda City con 900 metros destinados...

Pull&Bear renova a súa tenda de Marineda City con 900 metros destinados a dar a máxima relevancia ás últimas tendencias

Publicada o

Por europapress

A marca Pull&Bear, do grupo Inditex, renovou o seu concepto de tenda no centro comercial Marineda City da Coruña coa súa nova imaxe da marca, onde a luminosidade e a tecnoloxía gañan protagonismo.

O establecemento, que supera os 900 metros cadrados, está deseñado para dar a máxima relevancia ás últimas tendencias en moda que propón a firma. A tenda, situada na planta 1 do centro comercial propiedade de Merlin Properties, conta agora con maior amplitude e luminosidade e dispón dun espazo que combina pantallas, estruturas metálicas e elementos naturais e que lle outorga especial protagonismo ao produto.

O novo establecemento, aberto o pasado venres, dispón de zonas diferenciadas de accesorios, footwerar, swimwear e moda denim. Ademais, conta cun maior número de caixas de autopago e un apartado para dar unha segunda vida á roupa en colaboración con Cáritas.

Os responsables do centro comercial lembraron nun comunicado que esta renovación se une a outras que o grupo Inditex levou a cabo. Zara, Oysho, Lefties, Stradivarius, Bershka, Massimo Dutti e Zara Home tamén están presentes no Marineda City.

ÚLTIMAS

Comezan os preparativos para os concertos no peirao de Calvo Sotelo

O peirao de Calvo Sotelo permanece pechado ao acceso público con motivo do comezo...

A Xunta e o Concello acordan a protección definitiva da Torre de Hércules como espazo natural

O Diario Oficial de Galicia (DOG) publica este mércores a orde pola que se...

A transición enerxética no mar pasa polos combustibles verdes: a UDC avalía as opcións máis sostibles

Un estudo do investigador do Centro de Investigación en Tecnoloxías Navais e Industriais (CITENI)...

Un veciño da Coruña, investigado por estafa nunha rede internacional

A Garda Civil detivo a unha persoa e investiga a un veciño da cidade...