InicioM.AMBIENTE E PATRIMONIOOs centros escolares gañadores do Concurso escolares de Robótica e de Drons

Os centros escolares gañadores do Concurso escolares de Robótica e de Drons

Publicada o

Por editor

Entregaronse onte os premios dos concursos escolares de Robótica e de Drons, entregados polo Concello da Coruña e o Instituto Galego da Ciencia (IGACIENCIA). Uns premios que serven para impulsar a curiosidade polas carreiras STEM e a formación científica dos máis novos.

Os gañadores dos concursos nas distintas categorías foron os seguintes:

XIV Concurso de Robótica
● 1º a 3º ESO. Fundación Divino Maestro de Ourense
● 4º ESO, Bacharelato e FP. IES número 1 de Ribeira.
● Premio ao mellor centro do concello. IES Agra do Orzán

III Concurso de Drons
● 1o a 3o ESO. CPR Plurilingüe Franciscanos da Coruña
● 4o ESO, Bacharelato e FP. IES Monte Das Moas.
● Premio Especial do Concello: IES Salvador de Madariaga.

Os centros ganadores do certame de Robótica recibirán un premio de 300 euros e os galardoados no concurso de drons recibirán 100 euros para investir en actividades relacionadas coa ciencia.

Este foi o listado de participantes coruñeses:
● IES Menéndez Pidal (centro anfitrión),
● IES Monte das Moas
● Compañía de María
● Colexio Maristas
● CPR Franciscanos
● IES Eusebio da Guarda
● IES Urbano Lugrís
● IES Agra do Orzán
● IES Sardiñeira.

 

ÚLTIMAS

A Torre de Hércules entra dentro dos centros musísticos da Xunta

O Consello da Xunta autorizou integrar o Centro de Interpretación da Torre de Hércules...

O autor dun roubo con violencia fere a tres axentes da Policía Nacional

Tres axentes da Policía Nacional resultaron feridos na Coruña na madrugada do luns mentres...

O Palacio da Ópera acollerá o 40 aniversario de Duncan Dhu

A banda de rock Duncan Dhu, composta por Mikel Erentxu, Ruben Caballero, Mikel Azpiroz,...

O Concello esixirá a 15 concesionarias que salden as súas débedas antes de xaneiro de 2026

O Concello da Coruña esixirá a 15 concesionarias que salden as súas débedas coa...

DEIXAR UN COMENTARIO

Please enter your comment!
Please enter your name here