Facua Galicia dirixiuse á dirección xeral de Renfe para pedirlle explicacións sobre os atrasos na conexión ferroviaria entre A Coruña e Ourense, e tamén no eixo atlántico.
A asociación considera “necesario levar a cabo acciones efectivas para garantir a prestación deste servizo baixo unhas condicións de calidade mínimas”.
Ademais, indica que, “tendo en conta o estado dos trens, estas incidencias supoñen un grave prexuízo a aqueles usuarios que usan este medio de transporte público para os seus desprazamentos”.
A través dunha nota de prensa, a organización remite ao comunicado que á súa vez emitiu o comité de empresa de Renfe na provincia de Pontevedra o pasado 19 de novembro reclamando medidas urxentes para mellorar o servizo.
“O artigo 1258 do Código Civil sinala que os contratos se perfeccionan polo mero consentimento, e desde entón obrigan, non só ao cumprimento do expresamente pactado, senón tamén a todas as consecuencias que, segundo a súa natureza, sexan conformes á boa fe, ao uso e á lei”, apunta.
Engade que o Regulamento (UE) 2021/782 do Parlamento Europeo e do Consello, de 29 de abril de 2021, sobre os dereitos e as obrigacións dos viaxeiros de ferrocarril sinala que “é importante garantir os dereitos dos viaxeiros de ferrocarril, ademais de aumentar a calidade e a eficacia dos servizos de transporte de viaxeiros por ferrocarril co fin de incrementar a cota correspondente ao transporte ferroviario en relación cos demais medios de transporte”.
Tamén trae a colación o Anexo III desta norma comunitaria, que contempla como normas mínimas de calidade do servizo, entre outras, “puntualidade dos servizos e principios xerais para facer fronte ás perturbacións dos servizos”.
Por iso, Facua Galicia lembra aos usuarios que teñen dereito a reclamar a Renfe polo incumprimento do transporte contratado que supoñen os atrasos que veñen producindo. Así mesmo, esixe á operadora que leve a cabo cantas accións sexan precisas para emendar as deficiencias detectadas e garantir un servizo de calidade.