O director xeral de Estradas do Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana, Juan Pedro Fernández, presentou este martes o proxecto de remodelación da avenida de Alfonso Molina, nun acto xunto á alcaldesa da Coruña, Inés Rey, e a subdelegada do Goberno na Coruña, María Rivas.
Trátase dunha actuación que afectará á principal vía tanto de acceso como de saída da cidade e nun tramo que soporta uns “120.000 vehículos diarios”, lembrou a alcaldesa que incidiu en que a actuación responde a unha “demanda histórica”, de “20 anos”.
Co proxecto aprobado, pendente de licitación, o director xeral de Estradas recalcou que o obxectivo é mellorar a seguridade viaria e a funcionalidade, ademais de promover unhas obras que non só pensen no vehículo.
Por outra banda, sinalou que nos próximos días poderase consultar xa a licitación das obras, que contarán cun investimento de 23,9 millóns, incluíndo non só as actuacións previstas senón tamén 1,6 millóns de expropiacións e outros 1,3 de asistencia técnica. Coa integración ambiental, o orzamento será de case 30 millóns.
“CLAVE” PARA A MOBILIDADE
“É unha intervención fundamental para deseñar o futuro da cidade en clave de mobilidade urbana”, asegurou Inés Rey, que lembrou que o proxecto construtivo da futura avenida é o documento “necesario” para poder licitar.
“É unha obra complexa, que vai levar tempo pero é necesaria en termos de mobilidade”, recalcou a rexedora, que explicou que as obras teñen dúas primeiras fases: unha xa en marcha, a pasarela de Pedralonga, e a seguinte, a que se iniciará agora, cun prazo de 24 meses.
“Aumenta a capacidade cun carril máis por sentido, renovarase tamén a pasarela que une Elviña con Xuxán e mellórase a accesibilidade en cinco paradas de autobús”, resumiu. “A terceira fase, de integración de barrios lindeiros, será a que nos dea o resultado final da avenida”, apostilou.
Pola súa banda, o xefe da Demarcación de Estradas en Galicia, Ángel González do Río, ademais de actuacións como os novos carrís, avanzou que no proxecto de integración ambiental prevense sendas para peóns e ciclistas, con pantallas para diminuír o impacto do ruído.