InicioECONOMÍAPull&Bear renova a súa tenda de Marineda City con 900 metros destinados...

Pull&Bear renova a súa tenda de Marineda City con 900 metros destinados a dar a máxima relevancia ás últimas tendencias

Publicada o

Por europapress

A marca Pull&Bear, do grupo Inditex, renovou o seu concepto de tenda no centro comercial Marineda City da Coruña coa súa nova imaxe da marca, onde a luminosidade e a tecnoloxía gañan protagonismo.

O establecemento, que supera os 900 metros cadrados, está deseñado para dar a máxima relevancia ás últimas tendencias en moda que propón a firma. A tenda, situada na planta 1 do centro comercial propiedade de Merlin Properties, conta agora con maior amplitude e luminosidade e dispón dun espazo que combina pantallas, estruturas metálicas e elementos naturais e que lle outorga especial protagonismo ao produto.

O novo establecemento, aberto o pasado venres, dispón de zonas diferenciadas de accesorios, footwerar, swimwear e moda denim. Ademais, conta cun maior número de caixas de autopago e un apartado para dar unha segunda vida á roupa en colaboración con Cáritas.

Os responsables do centro comercial lembraron nun comunicado que esta renovación se une a outras que o grupo Inditex levou a cabo. Zara, Oysho, Lefties, Stradivarius, Bershka, Massimo Dutti e Zara Home tamén están presentes no Marineda City.

ÚLTIMAS

A Coruña presentará este venres as conclusións sobre o deseño da fachada marítima

O Espazo Avenida acolle este venres a presentación á cidadanía das conclusións do proceso...

Un pleno máis tranquilo deu luz á situación de abandono do COF de Orillamar

Pleno máis tranquilo do habitual este xoves 8 de maio no Pazo de María...

Estes son os finalistas dos Premios Martín Códax da Música, os “grammy galegos”

Fixéronse públicos onte públicoss finalistas dos Premios Martín Códax da Música. As bodegas de...

Califican o proceso participativo do Foro Coruña Marítima como “un fraude”

Este venres ás 9:30h, no Espacio Avenida de Abanca no Cantón Grande da Coruña....