InicioM.AMBIENTE E PATRIMONIODenuncian o esquecemento, e a perda de fondos europeos, do carril bus...

Denuncian o esquecemento, e a perda de fondos europeos, do carril bus en Juan Florez e na Vedra

Publicada o

Por editor

Mentres o Concello esquece a actualización do concesión de transporte urbano (despois dun ano no candeleiro o goberno optou por unha irresponsable prórroga da concesión por dous anos, 2025 e 2026, sen que se fixase ningún prazo para unha nova licitación), segue pendente tamén outra medida que favoreza o uso transporte colectivo e unha mobilidade máis sustentable na cidade: o carril bus, ou carril VAO, carril para Vehículos de Alta Ocupación.

Parece que a recuperación do carril bus de Juan Flórez, e a implatación do carril VAO nas proxectadas reformas da Ponte Pasaxe e da Avenida da Vedra non son unha prioridade para o goberno socialista como denuncia hoxe o BNG, tralas respostas ofrecidas polo goberno local a unhas preguntas da concelleira Avia Veira.

O goberno argumenta que a implantación de devanditos carrís fican condicionados ao novo contrato que vén de evitar actualizar.

Novo contrato

“Deixaron caducar a concesión dos buses sen licitar aínda o novo contrato, é por iso que non actúan ante o estado en que se atopa a frota, con vehículos moi desgastados e pendentes de renovación, sen suficientes frecuencias e con xente agardando nas paradas sen poder subir a buses totalmente ateigados”, remarca.

Fondos europeos

Veira critica tamén o “mal uso dos recursos públicos” por parte do Goberno Local. Refírese en concreto a que o Concello consignou nos orzamentos 540.353 euros, procedentes de fondos Next Generation, para financiar a implantación do carril bus en Juan Flórez.

O Goberno Local afirma que o medio millón de euros se destinará “a outros proxectos”, mais non os especifica, razón que leva o BNG a temer pola súa perda. “É moi difícil de xustificar que non se executase esa actuación, que estaba nos orzamentos”, recalca.

Máis novas

O BNG pregunta pola reimplantación do carril bus por Juan Florez

A nova estratexia galega de mobilidade vai dar resposta ás necesidades de Transporte Público na área coruñesa?

ÚLTIMAS

“Meirás será un dos lugares de referencia para o recordo e homenaxe a todas as vítimas da ditadura”

O Concello de Sada mostrou a súa satisfacción polo feito de que o Pazo de...

A Xunta declara como área de rehabilitación integrla a zona de Meicende-O Petón

A Xuntas aprobou a declaración como área de rehabilitación integral (ARI) da zona de...

Mariscadores do Burgo urxen axudas a Goberno central e Xunta: “Están a asfixiarnos economicamente”

Mariscadores da ría do Burgo secundaron este luns unha nova protesta, nesta ocasión ante...

Alvedro rexistra 1,2 millóns de pasaxeiros no 2024, un 1,2 % menos que no 2023

Os tres aeroportos galegos moveron durante o pasado 2024 a case 6 millóns de...

DEIXAR UN COMENTARIO

Please enter your comment!
Please enter your name here