InicioSOCIEDADEOs locais de lecer nocturno reivindican na sala Pelícano o seu papel...

Os locais de lecer nocturno reivindican na sala Pelícano o seu papel no sector cultural como espazos de creación artística

Publicada o

Por europapress

Federación Nacional de Empresarios de Lecer e Espectáculos (España de Noche) e a Asociación de Empresas de Lecer Galicia de Noite reivindicaron o papel do lecer nocturno como “motor cultural, económico e social”. Fixérono nunha xornada celebrada este martes, día 8, na sala Pelícano da Coruña, no marco da campaña nacional ‘Os clubes son cultura’, que pon en valor estes establecementos como “espazos de creación artística, xeradores de emprego e exemplo de compromiso social”.

Durante a mesma, achegáronse datos sobre o seu investimento en cultura, a súa fiscalidade, así como cifras de facturación. “A vida nocturna española inviste 1.466 millóns de euros ao ano en cultura”, recalcou o portavoz de España de Noche, Vicente Pizcueta, tras explicar que “o compoñente cultural non se limita soamente á cuestión musical, que é moi relevante, senón a todas esas dimensións da creatividade que están tan presentes na noite”.

En canto á situación na comunidade galega, apuntou que o investimento neste ámbito alcanza os 71 millóns de euros anuais. A este respecto, o presidente de Galicia de Noite, Luís Diz, explicou que o sector se atopa en “un momento de dificultade” debido á crise sanitaria do Covid, “pero sendo optimistas co que vén”. “Estamos a recuperar a normalidade”, sinalou.

CONVIVENCIA ENTRE LECER E RESIDENTES

Así mesmo, ambos coincidiron na relevancia de transmitir unha “mensaxe de concienciación sobre a convivencia do lecer cos residentes nas cidades”. “O estigma ao redor do lecer nocturno pertence ao pasado”, aseguraron. Este encontro contou coa participación, entre outras personalidades, da alcaldesa da Coruña, Inés Rey, e a directora xeral de Mocidade da Xunta de Galicia, Lara de la Carmen Meneses. Durante o mesmo, recalcaron os seus promotores, púxose de manifesto o papel que teñen os locais do sector “como xeradores de emprego, imaxe de marca e atractivo turístico, baseados na excelencia empresarial e compromiso social”.

ÚLTIMAS

O Mostrart da Coruña, artesanía “made in Galicia” fronte a productos baratos e importados

A artesanía galega vive un bo momento en canto a número de artesáns e artesás,...

Berros de “Incompetencia” e “Rueda dimisión” enchen o Obelisco

Nun Obelisco tinguido de negro, centos de persoas berraron ao unísono “Lumes nunca máis”....

A revolta obreira das cigarreiras de 1857, este domingo nun espectáculo musical da Banda Municipal da Coruña e Cántigas da Terra 

Fermosa a iniciativa de recuperar a historia da revolta obreira das Cigarreiras ás portas...

A veciñanza de Celas segue a súa loita polas beirarrúas na AC-400

A veciñanza de Celas segue a súa loita polas beirarrúas na AC-400, no treito...